iki_prens_annesi Keremikoom yardim esinizin adinaysa kimligiyle beraber faturayi pttden yatirabilr cnm
Elizaninanasi01 12sukran emin misiniz ya ama fazlaysa kart bilgileri çıkıyor fazlasini karttan çeker diye düşündüm
12sukran Elizaninanasi01 bende böyle oldu diye ve sorduğum da böyle söylendiği için bildiğimi paylastim sizde çıkıyorsa oluyorsa ne güzel bildiğiniz gibi ödeyin ben bildiğim kadarıyla yorumladım.
Yncatc 12sukran bizde 260 görünüyor 2023 e kadar yazıyor yani bu belirtilen miktar her faturada mı aynı olcak bir sene boyunca girip ordan mı ödenecek
saribezlianne 12sukran merhaba bende başvurdum. E devlette onaylandı diyor. O sayfada “gelişimleri bu sayfadan tıklayarak takip edebilirsiniz” o sayfaya girince de süreç devam ediyor yazıyor. Neden öyle çıkıyor ki?
12sukran saribezlianne merhaba eşinizin e devletin den baktınız mı bilmiyorum 144 ü arayın bilgilendirir
12sukran Milamoms hanımefendi yapabiliyorsanz ne güzel ben yapamadığımı ptt teki arkadaşın söylediğini söyledim siz yapabiliyorsanz ödemenizi öyle yapın.
Milamoms 12sukran tamam bende olacağını söyledim neye bu tavir :) şaka gibi insanlar niye boşuna PTT gitsin gitmesin diye dedim