fatmaa37demir Bugün 2. Ay aşımız vardı. 2 aşı yapıldı fakat verem ellerinde olmadığı için yapılamadı. Haftaya yapılacak inşallah. Bu durumu yaşayan var mı?
fatmaa37demir fatmaa37demir kızlar yok mu yaşayan böyle? Hepsini bir arada olsun diye umdum ama olmadı malesef
yumurtam fatmaa37demir endişelenmeyin bir sıkıntı olmaz, bizim de mesela ellerinde yoktu 1 gün arayla yapıldı, 1 hafta da olsa sorun olmaz hatta hepsi üst üste gelmemesi açısından da daha iyi olur. Şifa olsun yavrunuza 🌺
Esra25eylul fatmaa37demir benim geven hafta yapmam gerekiyordu bi karisikliktan dolayi olmadi bugun de gittim bu asi biraz agir eger bebegin bi rahatsizligi varsa ona daha da agir gelebilir asinin acelesi yok dedi. Oglumun bi haftadir ishali var o yuzden bi sonraki haftaya erteledik
ipekizil benim oglum da bugun oldu. talebe gore aile hekimligine geliyor sanirim canli bakteri oldugu icin o yuzden bir kac gun onceden arayip isim vermek gerekiyor. bir sorun olmaz diye dusunuyorum bir kac gun sonra olacak sadece :)
fatmaa37demir ipekizil normalde zaten 1. Ay aşısında tarih verildi canım zaten. Ama aşı gelmemiş ellerine bu hafta o yüzden yapılamadı yoksa bilgileri vardı.
Sldakkvm fatmaa37demir ben kendi isteğimle bölerek yaptım 10 gün arayla doktorum da çok iyi olmuş böyle yapman dedi o gün rota aşımızda vardı
Kelebekk_kiz fatmaa37demir daha hafif atlatır neden bu kadar dert ettiniz? 3 asi birden nasıl kaldırsın yavrular ben 3 tane yapıldığında çok sinir olmuştum açıkçası çok ağladı huysuzlandi
Nesoooolera fatmaa37demir pazartesi günü 1 ay aşısını olmaya götürdüm sabah götürdüm ama öğleden sonra gelin şu an elimizde aşı yok dediler öğlenleyin gittik aşı vurdular aşı sıkıntısı varmış hemşiremiz öyle söyledi ikinci aşı tarihini 14 ocağa verdi
fatmaa37demir Sldakkvm o zaman daha mı rahat ederiz diyorsunuz. Hemşiremiz de aslında öyle dedi hepsi birlikte ağır gelmemiş olur dedi ama ben hepsi birlikte bitsin istemiştim.
fatmaa37demir Kelebekk_kiz ne bilim dert etmek değil de her zaman hepsini bir yapıldığını duydum çünkü. Sonradan yapılması sorun olur mu diye düşündüm.
Dila2022 Hicbir sey olmaz, benim kizimin verem aşisi yillar sonra yapildi.baska bir ulkede yasiyorduk ve oranin asi takviminde verem asisi yoktu.hic sıkintı olmaz, korkmayin.daha hafif gececektir ayni gun hepsi olmadigi icin aksine