kolonyalimendil 19 günlük bebeğim az önce bezini değiştirdim çok hafif yeşildi hep sarı renkti şimdiye kadar normal mi bu durum
Huzur_kokulumevlat kolonyalimendil bizde de o durum olmuştu normal dediler katı olamaz zaten anne sütünden de olabilir yağlıysa
yumurtam kolonyalimendil endişelenmeyin, çoğunlukla normaldir. Anne sütü alıyorsa sizin yediklerinizden bile yeşil olmuş olabilir mesela ıspanak vb tükettiyseniz🌺