Crknkz estağfurullah, kilo çok vermedi ödemi gitti hatta ilk muayeneye göre baya az kilo kaybı vardı mama dedi mama aldık mahvoldu çocuk düzeni iyice bozuldu bidahaki gittiğimizde kilo alımı iyiydi yine mama dedi bu durum baya canımı sıktı bidahaki kontrole utku beyi denicem içime sinmeyen doktora çocuğumu da götürmek istemiyorum 🥺 karakter olarak çok beğendim aşırı sakin biri çok şaşırmıştım hatta kızım çığırıyordu elinde tuttu sakşnleşmesini bekledi falan tek sorun sürekli mama demesi