Sedaakca3475 Merhaba hanımlar 2 aylık bebegim var gözünde kayma var taşıyan anne var mı nasil düzeldi
Gozde25 Sedaakca3475 tanıdığım her çocukta ve 2 çocuğumda da oldu yeni doğduklarında oluyor zamanla geçiyor göz kontrolü yaptırdıysanız doğduğunda korkmaya gerek yok geçiyor canım
Elele Sedaakca3475 benim bebeğimde de vardı ben de çok korkmuştum ama geçti büyüdükçe çok şükür yine de götürün içiniz rahat etsin tabi