Lalinn annesininbiriciki haklısınız aslında ama işte biraz küçük olduğu için dert ettim kendime daha anlayabilecek durumda olsa bu kadar üzülmezdim sanki
annesininbiriciki Lalinn işte en can yakanda bu oluyor küçük daha anlamiyor ve yine bizlerin yanına gelmek istiyorlqr
Gkcylmaaz Lalinn o aylarda bende kızmıştım birkaç kere ama Şuan 13 aylık ve asla kızamıyorum resmen aşk yaşıyorum ❤️ bilmiyorum büyüdükçe herşey güzelleşti benim için🙏
-tugce- Benim bebeğimde 5 buçuk aylık bende arada kızıyorum ağlıyorum çünkü eşin çalıştığında ev işi çocuk her şey sana kalıyor benimki devamlı kucak ve gezme istiyor kollarım vücudum ağrıyor yapmassam ağlıyor deliriyoruz ama seviyoruz