Tugba06 Bugün stresli bir gündü benim için.. bebeğimden hem kan alındı..hem de 3 tane Aşı oldu şu an uyuyor umarım ateş yapmaz aşılar.. sizler bu dönem Aşı sonrası neler yaşadınız?bebeginizde ateş vs oldu mu ? Bir de 12 ay boy kilo durumunuz neydi ?
Muges4 Tugba06 Ateş olmadı bizde, 2 doz ağrı kesici vermiştim. Huysuzluk vardı oda 1 gün sürdü. Kan alınırken benim kızımda baya ağladı🥺 12.ayda 75 cm 10.200 gramdı