Hanımlar epizyo dikişimde büyük ihtimalle sorun olacak 1 ay oldu hiç bir iyileşme yok ve görüntüsü kötü olacak büyük ihtimalle de açıklık olacak. Yani güzel dikilmemiş gelişi güzel anlayacağınız. Eğer sorun yaşarsam İleriki dönemlerde estetik olmak isterim çünkü psikolojik olarak çok etkilenirim. Vajina daraltma iç dudak estetiği dikiş izi düzeltilmesi vb işlem yaptıran kendi ya da tanıdığı,hastane, doktor ve fiyat bilgisi olan var mı. Ya da tavsiyeniz var mı