Asel16 Merhaba anneler direk soruya geleyim eşinizle kavga edince sonrasında küsüp konuşmamak işe yarıyor mu o mu geliyor siz mi yani suçlu suçsuzdan ziyade eşin suyuna mı gidilmeli yoksa küsmekte işe yarıyor mu cevaplar için teşekkürler 🌸
Linaya Asel16 bu bence erkekten erkeğe değişiyo ya başka eşlerde işe yararken belki sizin eşinizde işe yaramayabilir
Cyerg Asel16 haklıysam eğer, dibine kadar surat asarım😂 küsmem yani konuşmamazlık yapmam ama soğuk konuşurum, kısa cevaplar veririm umursamam. Umursamadığım zaman daha iyi oluyor sanki. Kişiden kişiye de değişir tabi
ozlem_4734 Asel16 valla ben hep küsmeye çalışıyorum olmuyor çünkü o bana birşey sorar cevap vermeyince daha çok kızıyor mecburen cevap veriyorum yanı küs kalamiyorum çünkü hep bozuyor konuşuyor eşim benle konuşmayınca kızıyor 🤷🤷
Kplnnn Biz küsemiyoruz yani ortada adım atan da yok aslında tartışınca. Çocuk üstünden birbirimize göndermeler yapıyoruz mesela ben diyorum oğlum baban bizi pek sevmiyor galiba o diyor oğlum bu annen ne diyor sonra bakıyorum hop barışmışız iki taraf da birbirinin suyuna gitmeli aynı evde küslük konuşmamak hoş değil konuşulsun ki çözülsün
Asel16 Kplnnn bende dayanamıyorum ama beni çok üzdü şimdi konuşursam yine aynı şeyleri yapacak galiba
Asel16 ozlem_4734 ya beni çok kırdı yoksa bende asla dayanamam acaba küseyim bi hafta belki işe yarar😀
ozlem_4734 Asel16 yanı Bir dene kırıldığını belli et tâbi yapmasın aynı şeyi bidaha bakalım gönlünü alacak mı yoksa takmayacak mi görelim
Yasemin38 Asel16 tartışma dahi olsa saygı çerçevesini aşmadan konuşulmalı konular küsmek değilde sessiz kalmak gerekli durumlarda konuşmak olarak tepki gösterilmeli ama havadan sudan basit konular için yada başkaları içinde evin içinde huzursuzluk yaşamamak gerekli canım. Saygı sevgi olduğu sürece bir evin içerisinde halledilmeyecek hiç birşey yoktur😊
Asel16 Yasemin38 sizin gibi düşünüyorum ama eşim sürekli başkaları için tartışır benle başka yol bulamadım bi süre konuşmicam galiba
Whitewomen Asel16 Benim eşim aniden sinirlenip sonra sönen cinsten ilk sinirlenince ben tepki vermiyorum her defasında gülesim geliyor ve gülüyorum sonra siniri geçiyor şakalar konuşmalar filan bu sefer ben sinirlendiğimi gosteriyorum konuşmaya çalışır. Sürat asarım bisey deyince cevp vermem ısrarla sorar konusmuyorum ben seninle derim.