Merhaba arkadaşlar oğlum neredeyse 16 aylık soğuklar başladığından beri herşey kötüye gıttı bı türlü toplanamadık 1 ay neredeyse burun akıntısı sürdü üzerıne geçen haftalarda bronsıt boğaz kulak enfeksıyonu igne antibiyotik derken geçti sükür. Gece yine burun tıkanıklıgı gozlemledim inşallah tekrar hasta olmaz en son ateş 10 gün yakamızı bırakmamıştı. Sizler neler yapıyorsunuz hasta olmaması için bası şuan şunu yap ilerlemez diyeceğiniz bişey varmı