Bebeğim 63 günlük oldu bu sürede iki kere özele göz muayenesi için götürdüm fakat bebeğimin gözünü açamadıkları için ikisinde de muayene olmadı devlete gideyim diyorum bir türlü randevu yok bulamıyorum sizler nerede yaptırdınız devletten nasıl randevu düşürdünüz 😞 Devlette göz kapalı da olsa bi cihaz ile bakılıyormuş bir de şansımı orda deneyeyim diyorum ama randevu bulamıyorum bir de eşime arkadaşı randevu bulamıyorsan acile götür randevu alamadığını söyle orda iki dakika bakıyorlar küçük olduğu için demiş o da bana mantıklı gelmedi açıkçası göz doktoru bakması gerekiyor sonuçta ama acilde doktorlar genel de diye biliyorum ki acillik durum yok iken de bakması mantıklı gelmedi bilgisi olan yazabilir mi rica etsem 🙏🏽