Gulcannnn Merhaba hanımlar dogum yapali sekiz buçuk ay oldu ama henüz adet baslamadi lazere gitmeyi düşünüyorum bu konuda bilgisi olan varmi adeti beklemelimiyim
nazenindildar Gulcannnn Hayır beklemenize gerek yok . Adetiniz tekrar başladığında ona göre bir düzen oluşturulur.
Elifnaz_anne Gulcannnn emzirirken lazer yapmıyoruz dediler bende fiyat arastiriyodum bebek 1. Yaşına gelince başlayın dedi
Show_must_go_on Gulcannnn 8 ay 22 günlük kızım 2 aydır gidiyorum ben adet görmeyi beklemenizi tavsiye ederim çünkü hormonlar tam oturmamış oluyor diye biliyorum
Citlenbigim22 Gulcannnn kızım 1 yaş 21gunluk 6 aylık olduğunda doktorumun onayı ile devam etmeye başladım gittiğim güzellik merkezi doktorunuzdan onay alın demişti ve halen emziriyorum
Nesrincente Bana gecen güzellik merkezinden biri emzirme donemi bittikten 6 ay sonra baslamalısın dedı mantıklı geldı acıkcası hormonlar emzırırkende sey yani
Linaya Nesrincente evet bana da öyle söylediler bende yaptırımdaydı çok istiyorum ama malesef ki hormonlardan dolayı işe yaramayabilir boşuna para verirsiniz dediler 🥹
AnsZey Gulcannnn beklemeniz gerekiyor ben de bekliyorum benim gittiğim yer adet olmadan gelme hormonlar o zaman düzene giriyor şuan gelirsen bütün paran ve emeğin çöp olur bekle dedi.