Merhaba dün kızımın kontrolü vardı. 20 aylık olacak bu arada. İki ay önce doktora zayıf mama kullanmak istiyorum diye gitmiştim milletin zayıf demesi üzerine. O zaman tahlillerine bakıldığında b12 si düşmeye yakındı birde kanı aynı şekilde biraz düşük gibiydi. Sonra B12 damlası aldık kullandık. Dün yine tahlili kontrolü vardı. Sonuca baktım ve şimdi b12 baya yükselmiş. Ben bebeğime zayıf almıyor diyordum. 1 yaşından 1,5 yaşına kadar 1,5 kilo mu ne almış. Son 2 ay içerisindede 600 gr almış 9 kilo olmuş. Dünde doktoru dediki birde cocuk gastraentolojiye gözükün atladığımız yer olmasın altta yatan bir hastalık varsada es geçmeyelim dedi. Kilo alıyor ama istediğim düzeyde degil dedi. Acaba çölyak mı yada bebeğinizin yapısı mı bu minyon mu olacak diye anlarız dedi. Boyu 79 cm ayrıca. Babamızda bu şekilde zayıfmış bebekliğinde. Ayrıca ailemizde çölyak olan yok. Kızım İshal falanda olmuyor hiç. Dünden beri oturdum araştırdım ve ağlıyorum. Kızımda evet yiyor ama öyle herşeyi yiyen biri değil ağzına tavuk et sokmaz. Örneğin taze fasülye pilav vardır yemekte o pilavı yer fasulyeyi yemez. Çölyak hastası olanlar belirtileriniz nelerdi? 😟