Annesiburda Bebeğim aktivite istemiyor 1 dk sonra kaçıyor. Nerde tehlike orda ne zaman aktivite yapabiliri. Eskiden izlerdi va şimdi oda yok. Sizde durum nedir ?
cahillesohbetikestim Annesiburda 10 aylık oğlum var eğitici oyuncaklarını oynuyoruz. Birde şarkı söylerim alkış, bay bay, gel gel vs yapıyoruz. Ekstra bir şey yapmıyoruz. Ama çok hareketlendi bu aralar yürümek istiyor. Ve nerede zararlı şey var onlarla oynamak istiyor.
Sualim Annesiburda valla altivite yapalım diyorum ya yemeye kalkıyo ya kırmaya kendi haline bıraktım iyi oynuyor ordan oraya fkdkdk
Sualim Annesiburda evet evet ama tabi oynuyorum mesela sırtıma bindirip atcıkık oynuyoruz yakalamaca oynuyoruz ben onu kovalıyorum o beni falan bu tarz bizim etkinlikler fkkd