Melekannesiiiii benim kızım geçirdi ama anlamadılar ilk kaç aydır çekiyor yavrum daha yeni bir aydır tedavi görüyoruz ilk kolunda sivilce gibi yara çıktı birsey ısırdı sandım ama büyüdü baya sonra bir kaç güne sırtında çıktı ve çoğaldı ama böyle baş tutmuş yara gibiydi ve yanında da minik minik isilik gibi şeyler çıktı normalde de süt alerjisi var alerjik bebek olduğu için doktorum alerji bu dedi aile hekimi alerji gibi durmuyor ateş sonrası döküntüye benziyor dedi bir süre öyle tedavi gördü ama geçmedi bu süreçte eline bileğine karnına sıçradı tabi bu arada 1 buçuk aya yakın zaman geçti birtane doktor aile yakınımız uyuz olabilir dedi bir doktora gittik uyuz için karışım verdi kızıma 3 gün sür sonra banyo yaptır diye yaptık yine geçmedi dedik heralde uyuz değil o zaman alerji doktoruna götürdük oda cildiyeye götürün dedi cildiyeye gittik tabi bu arada ayaklarına da sicradı bakar bakmaz bu uyuz dedi ve bir karışım yazdı hem kızım hem biz kullanmak zorundaymışız onu aile tedavisi olmazsa geçmezmiş bir kere kullandık %85 iyileşti sonra baktım hala var tekrar gittik kızıma tekrar karışım yazdı bu sefer sadece o kullandı tamamı geçti gibi döküntü kalmadı ama kaşıntı var hala kontrole götürmem gerek şimdi de