Minnakordek kubramomm- çok uyguna değilmiş yani LC indirim yapınca sıfırı 120 a aldım ben sizinki den dhaa güzel. 250 fazla istediğiniz marka olsun satmazsan çöp olacak veya birine sevabına verin.
Jelibonsmom Merhaba 🌞 etiket için soruyorum hangi il acaba? Ayrıca 2.el satış postu açtığınız zaman il etiketi ve fiyat bilgisi eklemeniz gerekmektedir 🙏🏻