yaaa 15 aylık oğlum var. herrrrrrr şeyi ağzına alıyor neden nedeennnnn kitaplarını mahvetti ısırmaktan. aynı şekilde buzdolabı magnetleri aldım hayvanlı olanlardan hepsini ağzına alıp koparıyor. peçete görse koparıyor karton görse koparıyor. telefonumu eline alsa hemen ağzına alıyor. bazen bizi bile ısırıyor vallaaa napıcam uaaaaa bana bi akıl