gulfidann24 oglum 6 ay 17 gunluk bugun saglik ocagina gittim bas cevresi 47 sınırı gecmis uzmana gotur dediler kafasi buyuk cokta deil ama siniri gecmis . bundan iki ay once tekrar doktora gotrmustm bas cevresi icin basi 1 santm buyuk normal bakislarindada skinti yok sikinti olsaydi eger gozleri asagidan bakardi kafasi dha buyuk olurdu ama turp gibi cok iyi bakiyor dedi . cok korkuyorum bi skinti cikacak diye. boyle bi durum BAsina geln varmi yada bi tanidik yakininin
Esraw gulfidann24 Canım benim bebeğinde sınırı bi cm geçmiş ama doktor korkulacak birşey yok dedi bıngıldak ne durumda kapandı mi
Esraw gulfidann24 Canım benim kızımda 2 aylıkken ölçtük 41 cm idi 1 cm fazla sınırı geçmiş ama doktor korkulacak birşey yok dedi bingildagida erken sertleşti sizin bıngıldak ne durumda
Esraw gulfidann24 Canım benim kızımda 2 aylıkken ölçtük 41 cm idi 1 cm fazla sınırı geçmiş ama doktor korkulacak birşey yok dedi bingildagida erken sertleşti sizin bıngıldak ne durumda
Esraw gulfidann24 Canım benim kızımda 2 aylıkken ölçtük 41 cm idi 1 cm fazla sınırı geçmiş ama doktor korkulacak birşey yok dedi bingildagida erken sertleşti sizin bıngıldak ne durumda
gulfidann24 Esraw bingildaginda hafif aciklik var tam kapanmadi ebe sorun olmadigini soyledi. oglum dogdugunda da kafasi buyuktu her ay olmasi gerektiginden 1 cm fazla buyuyor.
gulfidann24 Esraw bingildaginda hafif aciklik var tam kapanmadi ebe sorun olmadigini soyledi. oglum dogdugunda da kafasi buyuktu her ay olmasi gerektiginden 1 cm fazla buyuyor. Esraw kizinin simdk bas cevresi nasl buyukmu normalmi