Selamlar güzel anneler, nolur bilgisi olan aynı sorunu yaşayıp çözen anneler bana yardımcı olsun 🙏 Mastit değilim, meme ucumda herhangi bir yara vs yok, bebeğim henüz 3 aylık dişleri de yok ama meme ucum o kadar hassas ki acısından emzirmek istemeyecek duruma geldim. Kabus oldu resmen. Zeytinyağı sürüyorum, Lansinoh ve Mustela’nın göğüs ucu kremlerini kullanıyorum fayda etmiyor. Neden oluyor bu? 😢