Duyguturkoo Dün gece yaramda küçük biryerden sızıntı gelmeye başladı spembe sarı arası bi akıntı antibiyotik kullanıyorum . Bu durumu yasayan varmı ? Doktorumu aradım akması iyi birşey sadece o bölgeyş aktıkca temiz ve kuru tut yeterli dedi .
Emfa13 Ben de 40 im çıktıktan sonra nokta kadar bir delikten az bir akıntı olmuştu doktora gittim enfeksiyon dedi bir krem verdi. Mikrop kapmasın dedi