Ayselsahinn muhtemelen sütün yağlıdır bebeğine yarıyor dur benim oğlum da kilolu ama sadece anne sütü alıyor yavaş yavaş doktor kontrolü ile mamayı kesebilirsin ama hiç yetmiyorsa tabi ki devam et kilosuna hiç takılma ilerleyen aylarda hiç almıyorlar sonra bende takılıyordum sonra hiç takılmadım 6 aydan sonra duruyor kilosu baya