mirayveannesiii gerçekten bana de tuhaf geldi ve pişik de var ek gıda tadımlarından mı acaba bilemedim her beslenmede ıkınma oluyor muydu sizde de ve kaç aylıktı?
Doktorunuz bir şey demiş miydi
Bizde herhangi bir rahatsızlık olmayınca sadece ıkınma için doktora da gitmedik ama böyle devam ederse gideceğim 😕
Buketburcu
Benimki emmiyor süt dediğim formül süt maması 😊
Bu zamana kadar hiç olmamıştı haftasonu üşüttü mü ne oldu dışardaydık midesine zeytinyağı ısıtıp vs koyduk bakalım ne olacak
Ek gıda tadımı yapmıştık yoğurt vs çok sever mesela ama kaç gündür yedirmiyorum sadece süt içiyor
Peki nasıl anladınız tahlil mi yapıldı ?