ismayil_mommy Elimden bu geliyor, öyle de devam edeceğim. Bebeğimle ilişkim uyku saat sınırı yüzünden bozulsun istemem. Ağlatarak uyutmak istemem. E tabi gece 9’dan sonraya bırakmamak tek önceliğim, gayretim. Uyku hormonu 20:00 - 02:00 arası üretiliyor çocuklarda. O boşlukta uyumuş olması önemli. Ama 1-2 saat rötar yaptı diye de çocuk küçük kalmaz. Tek sebep uyku olmaz. Sağlıkla büyüsünler. 🌸🌸