Tatlisoglum gündüz nasıl uyutuyorsunuz yaaa benim oğlum da 16 aylık sabah 8de kalkıyor tek uykuya düşmeye çalışıyor çok şasti saatlerimiz, normalde 1 gibi uykusu gelmesi lazım asla uyumuyor, 1 de yatağına götürdüm 2 bucuga kadar uyumadı, artık umudu kesip kaldırdım 3bucukta kendi kendie uyudu, uyku eğitimi almayı düşünüyorum , hem zaten destekli uyuyor, ama onu da yapmıyor