-TahinPekmez- bence acelisiniz :) çünkü 1, 2, 3… yazmak 4 yaşındaki bir çocuğun kolayca yapabildiği bir şey olsaydı okula başlama yaşı 4 olurdu. Eğitimciler daha iyi bilir tabi ki ben bir anne, abla olarak tecrübemi söylüyorum. Onun yerine sayılarla etkinlikler, boyamalar, yapıştırmalar yapmanız onun hem öğrendiklerini pekiştirmesi için hem de kaslarını geliştirmesi için fayda sağlar.