Ulasece bende kullanıyorum 1 aylık bebeğim yarım çay bardağı kullanın dedi eczacı ve benim bebeğimde kakasını yapamıuor ondan olabileceğini hiç düşünmemiştim :( size nasıl kullanın dediler acaba bu arada ben bu sürede kulak çöpüyle zeytinyağı yapıyorum popoya kakada gaz da çıkıyor bir süre böyle idare etcez yoksa reflü çok fena