Oğlum 14 aylık elinde ayağında kulaklarında ve dizlerinde küçük su doluymuş gibi görünen kabarcıklar çıkmaya başladı. Geçen hafta perşembe günü ateşlenmeye başladı ve salı gecesine kadar ateşliydi. Doktorlar önce Boğaz enfeksiyonu dediler. Sonrasında vücudunda bunlar çıkmaya başlayınca tekrar götürdüm su çiçeğine benziyor değil gibi de diyip bi krem verip gönderdiler. Şimdi baktım ayakları kıpkırmızı parmak kenarları. El ayak hastalığıyla benziyor görüntüsü. Tekrar götürsem mi ne yapsam bilemedim nerden bulaştığını da bilmiyorum doğru düzgün evden çıktığımız da yok oysaki