Kızlar oglum 3 yasına yeni girdi kaynanamla oturuyorum ee haliyle cocugumda şımarık büyüyo onlar olmadıgında sözümü dinler fakat onları görünce beni takmaz takmadıgı gibide arsızlıkda yapıyo kaynanamlarda daha arsız olmadıgını iddia ediyor ördekler nasıl birbirinn peşinden gider 60 yasındaki kadın öyle pesnde kosuyo oglumun atlıyo zıplıyo ama birde inaaatt. İlllaa onun dedigi olacak olmazssa bas bas bagırır sonrada kusar ve hala susmaz gece heepp huzursuz uyur yapma etmeden anlamaz yani ikinci cocuk fikrnden korkar oldum yapanlarada hayret ediyorum bana oglum ve kaynanam kafayı bozduracak nerdeyse ikinci olursa onuda böyle alıstırır kaynanam diye korkuyorum otorite kurdurmuyo bana cocugum üzerinde cocuguma canım feda ama biraz anneden veya babadan korkmalı diye düşünyorum inanın yenlmiyo herseyleri saklıyoruz herseyle oynamak istyor hepmi öyleyz blmiyorumki herkes diyoki 2. Dogur bu birtane oldugundan paylasamıyonuz diyolar ama blmiyorm yaa