Merhaba ikizlerm çok net baba diyor hatta baba için çıldırıyor ama anne yok🤭 ben olmasam belli bile değil kıskanıyorum artk😁 eşim 4 gün evde işi vardiyalı olduğu için oda ilgilenir oynar artk ondan mı bilemiyorum ama aglamalarda hep bendeler saolsunlar😂evde oyunlar çok aynariz dsarida ckariz gezeriz fırsat buldukça park oyun alanları vs ama anne denemelerine takılıyorum artık bu durumda olan varmı konuşmamz çok iyi degl daha hayvan taklitleri dede teyze baba bebe diyorlar bu arada erkek ikizlerim 😍