Dilruba_1 bende aynı sizin gibi düşünüyorum,normal değil yani bu iştahsızlık.biz 2yaşındayız ama aynıyız,akşama kadar aç geziyoruz.lokma yemiyor.bizde dün dr a detaylı tahlil verdik,kan da bişey çıkmadı.dr çölyak hastalığından şüphelendi,sonuçları daha çıkmadı onun,belki o sonuca göre belli olur bu iştahsızlığın sebebi😔