Aysa21 tam 11 aylık bebeğim ne beni emdi nede emzik emdi gece uykuları 4.Aydan sonra değişti gece de aynı saatlerde uyanıyor mamaya aç olduğu için değil, alışkanlık yaptığı için kalkıyor ve bu sefer gece boyu mızıklıyor çünkü mamayı fazla kaçırdığı için rahatsız ediyor onu bir ay önce emziğini bulmuş oyuncakların için de dişleri de kaşınıyordu o sıralarda hoş hala ağzının suyu akıyor 9 da mama yiyip 11.30 da tekrar mamaya kalkıyor mama yerine 2 gecedir emzik veriyorum böylelikle 1.5 da mamaya kalkıyor ve mızıklanma kesildi sonra 5.30 da tekrar mamaya kalktı bunu ideal olarak görüyorum elbette ben de isterim kesintisiz uyusun ama ne yaptıysam olmadı uykularımız da düzenlidir 9 oldu mu uyur ama gece çok sık uyanırdı inşallah böyle devam eder buna razıyım.