9 ağustosta sezeryan doğum yaptım. O gün kanamam basladı. 25 gün sürdü. O sırada bebeğimi emziriyordum tabi. Sonra kanama bitti. Uzun bir süre regl baslamadı. Geçtiğimiz pazartesi ilk reglimi oldum. Önceden de 3 gün sürerdi benim regl. Yine aynı sürdü. Simdi benim sütüm zamanla azalacak mı ? Bilenler lütfen yorum yapsın. Mesela 21 ay emziren birisi hic regl olmuyor mu ? Ya en azından 6 ay emzirebilseydim :(