Bebisimveben Günaydın ☀️ bebeklerinize balığı ilk olarak hangi ayda verdiniz? Bir de hangi balıkla başladınız ve üç gün kuralına göre az az mı verdiniz?
prensannesi5 Bebisimveben benim bebeğimin çoğu şeye alerjisi var vitamin alamıyor diye yavaştan veriyorum artık şuan 6 aylığız sevdi de iki seferdir kendimize pişiridğimizden verdim çok şükür alerji yapmadı şuanlık palamut ve istavrit verdim