1 ay sonra 3 yaş olacak oğlum.. Son 15 gündür gecelerimiz kabus oldu.. Saat 12.30 1 gibi uyanıyor.. Sabah 6 ya kadar sürekli konuşuyor.. Ağrı kesici verip yatırdım 2 akşam önce acaba bi yerimi ağrıyor diye ama oda değil yine uyandı ağlamıyorda ama yanımıza geliyır sabaha kadar dönüp konuşup duruyor.. Neden böyle.. Yaşayan var mı acaba