7 aylık oğlum en başından beri mama ve meme birlikte gidiyor. Ek gıdaya başladığımızdan beri mamayı neredeyse hiç içmiyor. Sütüm az zaten doyuracak kadar gelmediği için geceleri o kadar sık kalkmaya başladı ki bu sorunu nasıl çözeceğim bilmiyorum. Başından beri hipp combiotic kullanıyoruz Tadını mı artık sevmiyor diye mamayı değiştirdim, biberon başlığını değiştirdim hiçbişey değişmedi.katı gıdayı da çok fazla yemiyor henüz küçük. Bu sorunu yaşayan var mı? Nasıl çözüm buldunuz?