CanMomy merhabalar, doktorunuz mu önerdi acaba bu ayda başlamayı ? Eğer kendiniz karar verdiyseniz gelişimi iyi gidiyorsa yine de 6. aya kadar beklemenizde fayda var. Tabi siz bilirsiniz. Bize 6. aydan sonra başlamamız önerildi. Dediğiniz gibi 3 gün kuralına göre ( alerji olmaması açısından). Bir öğün seçip mesela öğlen, 1 çay kaşığı vererek, sonraki gün 1 tatlı kaşığı, sonraki gün 1 yemek kaşığı şeklinde .Sebzeler buharda haşlanmış şekilde ve çatalla ezilerek( blender önerilmiyor).Yoğurtla başlayacaksanız da günlük mayalanmış yoğurt öneriliyor. Mesela ilk önce yoğurtla başlayın dedi doktorumuz, sonra da tek tek sebzeler, sonrasında mevsim meyveleri. Sebzelere kabızlık olmaması açısından 1 çay kaşığı zeytinyağ koyabilirsiniz dendi