Günaydın bir kaç gündür burda yoktum. Nasılsınız bebişler uyandı mı geceniz nasıl geçti. Benim bebiskom biraz hasta 😔 Ben işe giderken benimle beraber uyandı 7′de anneannesine bıraktım. Şimdi keyfi iyiymiş. Bende iş başı tabiki 😊 sizler naptınız nasılsınız bakalım ❤️