İyileşme süreci çok hızlı oluyor.Hiç korkmanıza gerek yok 😇
Ben sünnet sonrası 4 saatte bir carpol verdim (2 defa)
1 gün sonra kontrolde krem sürüldü.Onun harici bir ilaç kullanmadım.Günde 1 defa sabahları kantaron yağı damlattım.
Kanama olup olmadığını kontrol ettim.İlk gün sıkıntı yaşarsın sonrası toparlar 😇 Bebeğim 5 aylıktı.