Tuba0633 bizimki de öyleydi dün gece doktora götürdük dinlediler hiçbir şeyi yokmuş. Burun tıkanıklığına bağlı bir öksürükmüş. Sürekli burnunu açın dediler. Bı de hava değişimi olduğu iicn dedi. Annem kardeşimin bağrına karnına kadar bal sürerdi üstüne kağıt havlu 2 kat yapıp kapatirdi. Bal içine çektikçe öksürük gidiyordu. Biz de onu yapacağız. Annem kardeşime ne şurup ne ilaç kullandı ama gece uykusuna yatarken yapın uzunca dursun