Kubratac Kızlar bebeğim henüz 40 günlük normalde zar zor uğraşlar sonucu gazını çıkarabiliriz ama dün akşamdan beri kendi kendine sürekli gaz çıkarıyor bu normal mi yaşayan var mı bu durumu
Ecemcansuc Ne güzel kendi kendine gaz yapıyor valla biz 5 ay gaz ilacı kullandık rahat çıkarsın diye, sizin bebeğiniz de biyüyor ve bedenide gelişiyor maşallah rahatça yapıyorsa ne mutlu
Kubratac Ecemcansuc ama bugüne kadar böyle bi şey yoktu dün akşamdan beri aşırı şekilde gaz çıkarıyor bi hastalık belirtisi olabilir mi diye endişeliyim