Canim benim kizim 3 bucuk aylik bende yaptrmak istiyorum ama illa biseye alerjisimi cikmasi gerekiyo hangi bolume gitcem direk kan testinde bu immun cikiyomu bilmedigim icin soruyorum benimki cok hastalaniyoda acaba bizimkidemi dusuk mamayla besleniyor