Zorbey Arkadaşlar bebeğim sekiz aylık hala 0_6 aylık emzik emiyo 2 numarayı red ediyo 0_6 yla devam etse sorun olurmu acaba şimdiden teşekkürler
Mlk026 Zorbey damak yapısına uygun değil canım sorun olur tabii ki yoksa neden öyle üretsinler. Dişleri yamuk ayrık olabilir.
Haticetoprak Zorbey takip ettiğim bir doktor var ona da sormuşlsrdı bu soruyu çene yapısını etkiliyormuş verme bence dişleri çıkmaya başlayacak zaten
Nazlican Zorbey Başka marka deneyin , ama kimi bebek numara değiştirmeyi sevmiyor. Bir süre sonra tekrar kullanması gerekeni teklif edin