Sakaryalianne Elisss azalır değilde tadı değişir diye okudum ben. O dönem begenmezse cocuk çokk emmez dolayısıyla o hafta emmediği için okadar azalabilir mantıken. Bende 8 ay sonra oldum daha yeni ama bebegim sanki normalden daha çok emdi daha Da arttı gibi geldi bana. O yazıyı okuduğum için özellikle gözlemlenmiştim
Loveis16 Elisss 2. Ayımdan beri düzenli adet oluyorum hiç azalma olmadı sadece ilk 2 ay adetin ilk günü çığlık çığlığa emerdi tadı değişir demişlerdi sonda bir daha sorun yaşamadım
Aybarsin_anasi Bende 4 gün onxe regl oldum, Eylül’de doğum yaptım ikinci kez adet oluyorum. Ben azaldığını düşünüyorum çünkü sütüm hep fazlaydı şimdi ise memeyi çekerken boğuşuyo önceden aldığım sesleri alamıyorum emerken.. hormonal diye okumuştum bı yerde
Elisss Kuzularinanasi hadi ya bunu bilmiyordm adet olduğumdan beri göğüslerim sismiyo bende onu farkettim süt var ama yumuşak
Kuzularinanasi Elisss kac ayliksiniz bilmiyrm ama gogusler terbiye oluyor zaten 2. Veya 3.ayda eskisi gibi sis sert olmaz ama süt vardir .yumusak olunca sut yok sanilir ama aksine aktif bi sekilde emiyorsa sut vardir yani