theazulla Kızlar merhaba 7 günlük bir bebeğim var sütüm az bu yüzden mama takviyesi alıyoruz bebeğim çok uyuyor tamam bebekler çok uyur normal ama ben bebeğimi uyandıramııyorum burnuyla oynuyorum ayaklarıyla bir buçuk iki saat uğraşıyorum normal gelmiyor bana
Eloo005 theazulla Daha çok ufak yorgunlar o yüzden uyuyorlar. Birde kan şekeri düşüyor bebeklerin mutlaka uyandırmanız gerekiyor sarılık olmaması için de dikkat edin sarılık olduğu zaman da çok uyurlar
Semanur45 theazulla o kadar normal ki … merak etme en fazla 40ı çıkana kadar böyle olur sonra hemen degisiyo . Bide şimdi 1 buçuk 2 saatte bir beslemen gerekiyo o yüzden zor oluyo onu uyandırmak için erken uyanıyosun bi saat uğraşıyosun falan . Ama sakın ihmal etme 1 buçuk saati geçirememeye dikkat etmelisin kendileri uyanamadiklari için şekerleri düşebiliyo bi de sarılık olmasın
Zulya theazulla benim bebegimde oyleydi zorlada olsa uyandir emzir 1 saatde bir iki saati bile bekleme benim bebisimde sarilikdi ayni olmusdu sora kan tahlil derken cocuk delis desik oldu zor bi sirecdi
Superstar_00 theazulla 3.haftadan sonra değişiyor benim kizimda öyleydi siz bol bol emzirin veya mama verin şekeri düşerse de uyuma suresi uzayabilir.
H_ceyhan theazulla daha 7 günlük diyorsunuz. Mama veriyorum diyorsunuz. Mama yerine sütünüzü arttırmayı deneyin. Sizin sütünüz ona daha faydalı. Sağım yaparak sütünüzü arttırın lütfen çözümü mamada bulmayin.
theazulla H_ceyhan yani sizce sütüm olsa mama mı veririm bunun için emin olun çok uğraşıyorum zor bi süreç benim için ama çocuğumu aç bırakamam kusura bakmayın karnı doysun da mama olsun biz beslenemediği için küvezde yattık 4 gün Allah kimseye yaşatmasın yani yorum yaparken lütfen düşünerek yapın
Mete23-6-2022 theazulla çocuğun doyması önemli ben ilk olarak sütümü sağıp ağzına enjektörle akıtmıştım almasa mama verecektim ama bu yöntem bi kaç gün içinde oğlumun kendine gelmesini sağladı bebeğin aç olmaması gerekiyor ister mama ister anne sütü fark etmiyo
H_ceyhan theazulla Tabiki zor anlıyorum doğum çok sancılı zor bir süreç zaten. Benim oğlum da kaldı küvezde gerçekten insanı çok yıpratıyor çok zor kimse yaşamaz umarım ama doğumdan hemen sonra zaten süt öyle çok gelmiyor ki sağım yaptıkça bebek emdikçe çoğalır süt. Mama da içtikten sonra emmeyi de bırakıyorlar tamamen
Mete23-6-2022 theazulla benim oğlumda doğunca günlerce uyumuştu çok yorgundu sonra normale döndü sarılık vardır büyük ihtimalle emzirin bol bol kısa zamanda normale dönecektir