Musmutluanne Gençler kızım 7 aylık bu ilacı nasıl vercem prospektüsündede 4 yaş için diyor doğru ilacı aldım demi?
Thesra Musmutluanne Doğru aldınız siz bebeğinizin kilosu kadar kullanıcaksınız kaç kiloysa o kadar damla vermeniz yeterli olucaktır
Thesra Musmutluanne Ml olarak neye denk geliyor bilmiyorum ben kaşıkla içirdiğim için 7 kiloysa 7 damla damlatıp veriyordum
handed Merhabalar kızım 6aylık doktorumuz onerdi 4yas sonrası deniyor ama kullanılabilir dedi zaten ilacın icinde olcek var 1ml kadar vermeniz yeterli demisti yine doktorunuza danısabilirsiniz