Ya çok üzüldüm. Bende tek cocukla çok zlrlanmistim değil ki 2 çocukla. Büyük olan artık zamanla duzene girer, küçük olana da 5. Ayda falan uyku eğitimi verseniz çok rahat edersiniz. Küçük olan gece gündüzu karıştırmış, ne yaparsam yapayım uyuyor demişsiniz ya yano orasini mincirin burasını sıkın, en azından 1 saat uyaniksa 1 saat uyusun gunu oyle tamalmlasin. Öyle öyle alışır gider. Hiç olmazsa anneniz varmış ona da şükür diyelim. Allah büyük kolaylık versin inşallah.