Kızlar çocuğum kolikti , sallayarak uyumaya alıştı bebekken. Şimdi 3,5 yaşına geldi , hala ayakta sallanarak uyuyor. Gece de uyanıp anne salla diyor. Bir de oyuncak istiyor. Veriyorum eline oyuncak. Aşağı kattaki başka bir oyuncağını istiyor. Favori tek bir oyuncağı yok. Çok oyuncağı var . Sürekli değiştiriyor. İlla eli dolu olmazsa uyuyamıyor. Aşağı gidip istediğini alacakken de ben yalnız kalamam, seninle gideceğim diyor. Kucakta giderken de merdivenlerde ışık açıyorum mecbur, ışığı görünce de uykusu kaçıyor. Geri odaya dönünce uzun süre yeniden sallamak zorunda kalıyorum. Hastalık durumu sabahlamak ayrı bir şey ama, bir şeyi yokken de bunu yapması beni sinir ediyor. Bir de şöyle bir durum var. Kendim onu akşam uyuttuktan sonra gece 1 gibi yatıyorum veya gece bilgisayarda çalışıyorum, 3′te yatıyorum. Tam ben yattıktan 5 dk sonra kalkıyor ve salla diyor. Pışpışlasam da anneciğim bak senin zaten çok uykun var , az kucağımda yat dalacaksın uykuya zaten desem de daha çok kızıp uykulu halde bile ısrarla kalkıp oturup salla diyor.