Gamzeaykut bebekken ben de memeyle uyuturdum, uyutamadığımda ayakta sallardım. Benimkinin de kalkış saati aynı idi. 10-11′deki uykusunu yaeım saat uyur, fazla asla uyumazdı. Onu da çok iyi hafurlıyorum gece çok kalktığımdan uykusuzluktan çıldırırdım illa 10-11′de ilk uykusuna yatacak diye sallaya sallaya zor uyuturdum ve yarım saatte uyanırdı. İkinci uykusunu 1,5 saatte uyurdu max. 2 yaşından sonra tek uykuya düşürdüm. Gece uyanmalar 11 ayda normal benimki de aynıydı