Cansumerve benim 10 ay oldu ama çok iş yapınca yüksek bi yere uzaninca bebeğim ayagiyla falan vurunca yada bı yere değince azcikta olsa acı hissi oluyo iç dikislerimi hissediyorum dışından çok elleyemiyorum uyuşuk hissi oluyo adet zamanı olunca ise karın şişliği oluyo o zamanda acı hissediyorum.bazen etrafımda sezeryan olanlardan duyuyorum 8 10 sene geçse bile arasıra halen agrirmis yani öyle olacak herhalde