5 ay 12 günlük kızım. Uykuda 5. Ay atağı felan oluyor mu bilmiyorum. 2 haftaya yakın zamandır uyku düzeni diye bir şey kalmadı. 3 ve 4. Ayında akşam 9 da uyur gece 5 te uyanır 6 da tekrar uyur 8 de uyanırdı. Gece uykusu hep bu şekildeydi aksamadan. Son zamanlarda ise en erken akşam 10 da uyuyor ve saat gece 2 3 e kadar yarım veya 1 saatte bir sürekli uyanarak geçiriyor uykusunu. Gece 2 3 gibi uyuduktan sonra da 5 te 1 kez uyanip emiyor 9da uyaniyor. Öğle uykusu desen çok az büyüme hormonu 9dan sonra salgilaniyor mahrum kalmasını istemiyorum. Böyle düzeninin bozulması cok canımı sıkıyor rahat ve güzel uyku ceksin istiyorum. Uykuya genelde ya emerek daliyor ya da ayagimda salliyorum besik istemiyor. Yani rutinlerde de birsey degismedim neden böyle atak felan mi var acaba. Bide uykusuzluktan huysuzlukta yapmıyor yani tabiri caizse cin gibi bakıyor öpüyorum kokluyorum oynuyoruz